09-12-2007, 06:19 PM
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:gittermaster Wrote:centre court Wrote::lol:![]()
:lol: :lol: :lol: Terecht!
oh god, heb je hem ook weer eens.
:roll: Je moet es opletten voordat je post, wafmans.
Zoals jij prima weet heb ik (net zo goed als jij) kak aan de imo treurige gewoonte om supporters uit te lachen vanwege het verlies van hun cluppie. Mannetje centtekort denkt daar echter zoals wel vaker blijkt heel anders over, en laat zich als Ajax verliest steeds op een dergelijke wijze (met knurftige smilies)daarover op het forum uit. Zo ook na Ajax-NAC. Ik heb toen bewust niet gereageerd, omdat ik dat eigenlijk hem in de kaart vond spelen. Nu ik zag dat Gitter (waarschijnlijk ook geïrriteerd door de herhaalde stupiditeit van centtekort) op de "man" (dus op dumbo centtekort, NIET op feyenoord!!!) speelde, vond ik het een goed moment om daarop aan te haken. Niets meer, niets minder dan dat!
Niet zo piepen, dus.
lul gewoon niet, als je het zelf kut vindt als cc dat doet, moet je het zelf ook niet doen. instemmen met 3 smileys bij iemand anders die cc terechtwijst vind ik net zo treurig.
net zoals het terechtwijzen van cc al treurig is. want dat is wat mij betreft alleen maar op een goedkope manier proberen te verbloemen dat je net zo triest bent als cc zelf.