17-12-2007, 12:04 PM
Peter Wrote:200 man mooie woorden? Das gewoon wat iedere ploeg minimaal meeneemt naar Utrecht. :o Uiteraard wel lovenswaardig dat je er vaak bij bent.
Ik vind het juist voor die 200 man mooie woorden. Het zijn ook altijd dezelfde gezichten die je in het uitvak ziet. Bovendien zijn we maar een kleine club waarvan het meereizen ook nog is niet beloond wordt. Meer dan de helft van de tijd stap je in de auto\bus in de wetenschap dat het weer drinken uit de gifbeker wordt. Het (uiteraard negatieve) record is 33 uitwedstrijden op rij zonder winst en ik heb het nare voorgevoel dat wij daar overheen gaan. Aantallen in het uitvak zeggen mij in zo'n geval niets, zonder mijzelf op te hemelen heb ik veel respect voor mijn mede supporters die er elke keer weer staan in de barre kou. En dat na een lange klotereis en 90 minuten lang baggervoetbal inclusief kansloze nederlaag. Maar ooit zullen we weer een uitwedstrijd winnen en die zal beter smaken dan welke overwinning dan ook. Ik hoop dat ik er dan bij ben!