19-08-2004, 12:01 PM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Antidote Wrote:Dat zijn nou leuke berichten van je divisie genoten Peter. Haalt de sportiviteit er wel uit, maar het is leuk mee genomen. Zulke dingen mag men wel vaker doen. :8:
Dat vind ik nou ook. Vandaag nog een berichtje van m, ik citeer:
Quote:Zal er zelf alles aan doen om van je concurrenten te winnen! Pic zal ik iig tegen je spelen, no problem, van mij mag je winnen!
Eerst zien, dan geloven. Er zijn genoeg HT'ers die je op zo'n manier op het verkeerde been zetten. Regelmatig over dit soort taferelen op het HT-forum gelezen.
Allereerst: ik denk echt dat hij dat gaat doen aangezien wij al een tijdje elkaars 'vrienden' zijn in de V.181, sturen elkaar vaak PB'tjes enzo, hij is niet de persoon die hierover liegt.
Maarja al houdt hij zich er niet aan, wat heeft het dan voor hem voor nut zoiets te sturen? Hij verslaat me toch wel (ook met PIC) als ie zn eerste keus gewoon opstelt en aan mijn opstelling veranderen zijn berichten totaal niks. Totaal nutteloos voor hem dus om zoiets te sturen als ie zich er toch niet aan houdt... :wink: