27-12-2007, 08:47 PM
Vret Mien Gras Wrote:Di Marci Wrote:Ekslem Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Di Marci Wrote:Vret Mien Gras Wrote:KOLERE, het gaat al kut de laatste weken en nu dit ook nog, vuile Haverkort.
Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje
Dit kan er ook nog wel bij. Ik stond 10e algemeen (2 weken terug)
2 weken terug: captain oper -----------> roda verliest van sparta
vorige week: captain huntelaar --------> ajax verliest van excelsior
nu: captain steinsson -------> haverkort last wedstrijd af
What's next?
Captain Huntelaar vorige ronde en captain steinsson deze ronde had ik ook, en meerdere met ons, dat weet ik zeker... Ik ben echter tussen de 20ste en 10de plaats (op dit moment 10de) blijven hangen steeds door andere goede keuzes... Deze bovenstaande 'tegenvallers' veroorzaken geen grote daling!
Beaam
Ik had ook niks vermeld van grote daling. Uiteindelijk 26 plaatsen gezakt naar 36.
Ik stond twee weken geleden op een kleine 20 punten van de nummer 1. Tel er nu maar 100 bij op, dat is dan wel geen grote daling in het klassement maar de huidige nr.1 loopt wel ver uit.......
niet huilen vret, bij mij gaat het het hele seizoen al zo. ik had in het begin van mijn cn-loopbaan ook wel eens dat (beginners)geluk, maar dat blijft niet he.....
wees nou maar blij dat fc twatten langer dan 1 seizoen goed draait, daar gaat kennelijk al je geluk in zitten. :beerbros: