28-12-2007, 12:30 AM
Ad Wim Wrote:Wat een tyfushoerenteringzooi! De o zo belangrijke overwinning in de tas en dan weer zo weggeven. Verdedigend stond het vrijwel de hele wedstrijd goed, maar toch weer twee goals door fouten weggeven ](*,)
Positieve is nog dat Ajax gewoon beter was en de overwinning verdiende tegen het zogenaamd best voetballende team van de eredivisie.
Twente kon me niet echt overtuigen, maar dat had ook met Ajax te maken. Engelaar werd uit de wedstrijd gespeeld door Gabri en Nkufo door Heitinga en Vertonghen, die allebei ijzersterk speelden. Het is wel een goed compact spelend team dat er snel uit kan komen.
En wat die Heubach en Boschker daar nog steeds doen... :roll:
Onwijs zuur dit, zulke goede zaken kunnen doen. Ben hier nog zieker van dan tegen Excelsior, omdat ze gewoon goed speelden vandaag en het echt verdienden.
Maar wel alsjeblieft wat degelijke verdedigers/backs erbij, daar zit echt het lek.
volgens mij hoor ik kjh net op tv letterlijk zeggen dat twente 't betere van 't spel had vanavond? ik vond 't een volkomen gelijkopgaande strijd waarin telkens de ploeg scoorde die 't op dat moment niet verdiende. verthongen speelde opbouwend goed. achterin was 't een gatenkaas, duidelijk dat zeker verthongen geen echte centrumverdediger is. hij zat er (positioneel) diverse keren verschrikkelijk naast(kans el ahmadi 1e helft, kufo 2-2). Verder knap dat Huntelaar scoort uit de enige bal die hij heeft gehad deze wedstrijd. En dat Stekelenburg er 2x niet fris uit ziet bij de goals laten we dan maar even achterwegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...