28-12-2007, 12:49 AM
Het was niet heel goed voetbal dat Ajax speelde, maar ze waren wel gevaarlijker als ze in balbezit waren. Twente speelde leuk rond, maar het werd niet vaak zo gevaarlijk als bij Ajax. Daardoor vond ik Ajax het eerste uur de betere en voor rust en het eerste kwartier na rust hadden ze ook gewoon op 2-0 kunnen en misschien wel moeten komen.
Huntelaar won veel in de lucht, maar was aan de bal niet best. Maar hij maakt dan wel ongeveer de enige kans die hij krijgt en dat is goed. Jij was toch degene die spitsen afrekende op goals?
Nkufo soortgelijke wedstrijd. Ik heb hem bijna geen bal zien raken, hij werd heel strak en goed gedekt door Vertonghen en Heitinga, maar hij maakt ook een goal uit 2 kansen.
Huntelaar won veel in de lucht, maar was aan de bal niet best. Maar hij maakt dan wel ongeveer de enige kans die hij krijgt en dat is goed. Jij was toch degene die spitsen afrekende op goals?
Nkufo soortgelijke wedstrijd. Ik heb hem bijna geen bal zien raken, hij werd heel strak en goed gedekt door Vertonghen en Heitinga, maar hij maakt ook een goal uit 2 kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello