30-12-2007, 02:32 PM
Jij doet of het bij mij zo vaak voorkomt.
Hoe vaak gebeurt het niet dat ik op de BB of eentje ervoor terecht kom.
Het zal denk ik eerder een keer 10 dollar per week zijn dat ik "weggooi," maar daarvoor kan ik wel minimaal 2 handen per keer voor spelen.
En krijg ik 2 op de 10x een leuke hand en ik win bij wijze deze 2 handen met een minimaal per pot van 5 dollar, wat erg laag is, dan draai ik al quitte.
Het zal ongetwijfeld -EV zijn, maar niet zoveel als jij suggereert.
Wat ik wel altijd doe, is dat ik pas van tafel ga als ik een BB moet zetten.
Dat is natuurlijk weer ontzettend, super weergaloos +EV
Hoe vaak gebeurt het niet dat ik op de BB of eentje ervoor terecht kom.
Het zal denk ik eerder een keer 10 dollar per week zijn dat ik "weggooi," maar daarvoor kan ik wel minimaal 2 handen per keer voor spelen.
En krijg ik 2 op de 10x een leuke hand en ik win bij wijze deze 2 handen met een minimaal per pot van 5 dollar, wat erg laag is, dan draai ik al quitte.
Het zal ongetwijfeld -EV zijn, maar niet zoveel als jij suggereert.
Wat ik wel altijd doe, is dat ik pas van tafel ga als ik een BB moet zetten.
Dat is natuurlijk weer ontzettend, super weergaloos +EV

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.