03-01-2008, 01:24 PM
Wellicht hoort het niet echt bij de doelstellingen, en wellicht hoor ik het niet te posten aanegzien ik niet bij FC CT speel, maar ik ben toch erg benieuwd.
Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners
- Welk passing type wordt er gebruikt?
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)
- Etc
Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners
- Welk passing type wordt er gebruikt?
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)
- Etc
Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]