03-01-2008, 03:11 PM
gittermaster Wrote:kooltje Wrote:Speler Team Laatste interactie (Jezelf) Laatste interactie (Vriend)
Lion Benders FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Dario de Lange FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Jan Beenakker FC CT 0 dag(en) 69 dag(en) Vriend (100%)
Finn Belderok FC CT 0 dag(en) 30 dag(en) Vriend (100%)
Wiebe van IJperen FC CT 0 dag(en) 20 dag(en) Vriend (100%)
Roel van Morgen FC CT 0 dag(en) 24 dag(en) Vriend (100%
Ed van Meerte Janse FC CT 0 dag(en) 27 dag(en) Vriend (100%)
Paul Knopjes FC CT 1 dag(en) 10 dag(en) Vriend (98%)
Jelle de Leede FC CT 1 dag(en) 12 dag(en) Vriend (98%)
Bram Rijnen FC CT 1 dag(en) 46 dag(en) Vriend (97%)
Ook dit mag wel een doelstelling genoemd worden vind ik eigenlijk. Buiten het feit dat ik en nog meerdere onder ons blijven klikken, kan ik mij ook niet voorstellen dat deze mensen optimaal trainen. Wat van groot belang is om de hierboven genoemde doelstellingen te halen.
Er zitten ook gewoon basisspelers tussen...Doelstelling: niemand meer boven de 7 dagen.
Ik vind het onzinnig om dat als doelstelling neer te zetten. Het tweede vind ik wel iets om over te discussieren.
Optimaal trainen, mag de coach best op aansturen imo.
Maar relaties... nee. Wat Bumme zegt; sommige mensen zijn wat later. Ik heb eens twee weekjes getest en daar kwamen enkele uit die niets deden.
Die klik ik nu ook niet meer (bahalve de inactieven, die klik ik nog wel, want daar kun je niet van verwachten dat zij klikken). Basta, maar moet niet onder doelstelling vallen.
relaties ben ik ook heel laks in, maar met trainen ben ik wel serieus. En ik denk dat de meesten van ons zo zijn.
Optimaal trainen?
Ik heb het wel eens aangegeven bij diverse spelers en als ze er niets mee doen, jammer dan. Ze komen er dan vaker naast te staan, omdat ze un momento dado achterstand oplopen in skills.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!