10-01-2008, 12:30 PM
Maar waarom via PM, het kan toch ook hier? Dan kan iedereen meediscussiëren.
Volgens mij hebben we een aantal regels duidelijk:
-Waarden spelers exact zoals ze zijn
-Budget 12.5K
-Een iemand per week die de organisatie doet
-Spelerswaarde van de week ervoor aanhouden
-Deadline op maandagavond houden, aangezien zondag vaak te vroeg is voor veel mensen
-Flexibele deadline bij verschillende toernooien
-10 euro inleg, Omyaca beheert het
Nog een paar vragen:
-Waarom per mail insturen, daar hebben we toch een forum voor? Dan zijn meteen alle teams voor iedereen open. Als iedereen er een tijdstip van plaatsen bijzet, kunnen we ook zien als iemand er nog iets aan veranderd heeft.
-Ik ben voor een top 3 in prijsverdeling. De nummer 1 aan het eind wint meestal ook het medailleklassement nl. Gewoon top 3 en dan verdeling 50-30-20 of zo.
En we hoeven het natuurlijk ook niet te overhaasten, het gaat nl om een heel jaar. Desnoods missen we de AO. Beter dat dan dat er mensen afhaken vanwege onduidelijkheid...
Volgens mij hebben we een aantal regels duidelijk:
-Waarden spelers exact zoals ze zijn
-Budget 12.5K
-Een iemand per week die de organisatie doet
-Spelerswaarde van de week ervoor aanhouden
-Deadline op maandagavond houden, aangezien zondag vaak te vroeg is voor veel mensen
-Flexibele deadline bij verschillende toernooien
-10 euro inleg, Omyaca beheert het
Nog een paar vragen:
-Waarom per mail insturen, daar hebben we toch een forum voor? Dan zijn meteen alle teams voor iedereen open. Als iedereen er een tijdstip van plaatsen bijzet, kunnen we ook zien als iemand er nog iets aan veranderd heeft.
-Ik ben voor een top 3 in prijsverdeling. De nummer 1 aan het eind wint meestal ook het medailleklassement nl. Gewoon top 3 en dan verdeling 50-30-20 of zo.
En we hoeven het natuurlijk ook niet te overhaasten, het gaat nl om een heel jaar. Desnoods missen we de AO. Beter dat dan dat er mensen afhaken vanwege onduidelijkheid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello