15-01-2008, 11:50 AM
Legion Wrote:Die cijfers zeggen niets, dat weet je toch wel.
Ik heb maar een helft gespeeld en verloor 26% fitness.
Milad maar 9 want die heeft de bal bijna niet gehad. We waren ook vol in de aanval natuurlijk.
Als je naar de spelersstatistieken kijkt, op zich best wel aardig gaan. Beetje weinig goede passes (3 uit 6, door herpositionering), beide kopduels gewonnen en 2 interventies. Als je vol in de aanval bent, kom je (in dit geval) als DM R weinig in het spel voor, aangezien de turken nauwelijks over links aanvielen...mijn vervanger (een echte M R) deed het niet veel beter.
En de linksbenige DM C'er Acda op DM R positioneren, komt de boel ook niet ten goede. Hopelijk de volgende keer wat centraler tegen een AM C'er. Maar je kan het ook positief bekijken: Acda had die rechterkant zo goed afgedekt, dat die turken al zagen dat daar voor hun geen eer te behalen was.... :wink:
Er staat nu wel: '1 U-21 wedstrijd, 0 goals' op de spelerspagina van Milad Acda. En da's mooi. Mogen er nog meer volgen!
Overigens wel 4% fitnessverlies door het reizen van Roemenie naar Nederland. 2% heen en 2% terug. Daarnaast 9% fitnessverlies in de wedstrijd. Tijdens mijn verblijf in Nederland 2x met mijn ouders gebeld. Kostte nu maar 2x 5 euro ipv 2x50 euro. toch weer 90 euro verdiend! O

Oh, my god, we bought Kenny!