17-01-2008, 02:50 PM
Vret Mien Gras Wrote:Katwijk zou mooier zijn, bij Haarlem verliezen jullie denk ik.
Zal wel typisch Heracles zijn daar om daar op de bek te gaan inderdaad.
Maar toch moeten we natuurlijk 'gewoon' winnen daar. Damn, ik heb zo'n zin in die wedstrijd. Naar mijn weten heeft Heracles in haar 104-jarige historie nog niet eerder de halve finales bereikt. Wel 2 landskampioenschappen :wink:
Maargoed, nu eerst weer richten op de competitie want we zitten in de voor ons cruciale januari maand. En handhaving is nog altijd belangrijker.
Legion Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Jaaahaaaa =D>
Het kan een avond worden om nooit meer te vergeten. Ik ga alles afzeggen om er die avond bij te zijn. Ik ga dromen.
Ze moeten uit naar Haarlem.
Niet iedereen is een verwende kakkerlak die na een paar mindere wedstrijden alweer over zijn zelf aangeprate gifbekertje ligt te janken.
Voor mij is het bereiken van de kwartfinale al heel mooi. En als je dan Haarlem-uit loot, begin ik aan iets te denken waarvan ik nooit dacht dat ik er aan mocht denken.
waf Wrote:feli!
ik vind het trouwens ook een mooie prijs en ik hoop echt dat we hem winnen. valt me wel op dat met het nieuwe lotingssysteem ajakkes opeens niet meer bevoordeeld wordt, of zou de knjb gedacht hebben dat ze dat varkentjes uit breda wel even zouden wassen.
ff zwolle inpakken, halve finale nog een thuiswedstrijdje tegen nak en dan de finale tegen dordrecht.
Bedankt Waf. Feyenoord is nu de grote favoriet, dat moge duidelijk zijn. Ik denk alleen dat een uitwedstrijd bij NAC of Roda jullie nog kan tegenhouden.
Mochten alle eredivisie clubs doorbekeren, dan loot ik het liefst een thuiswedstrijd tegen NAC.