19-01-2008, 07:19 PM
Ad Wim Wrote:Omdat een verdediger afgerekend wordt op de fouten die hij maakt. En ik zie hem dus al jarenlang klungelen in samenvattingen. En dat vind ik reden genoeg om me af te vragen waarom jij hem zo goed vindt, want ik zie jou hem ophemelen en je hebt zelfs geopperd om hem te selecteren voor Oranje...
Maar je wilt er dus blijkbaar niet op ingaan, jammer, maar dat is je goed recht.
ik heb in deze draad helemaal geen mening gegeven over greene, jij stelt hier dat ik hem zo goed vind, ik heb alleen maar een gedeelte van een post van jou gequote waarin je weer eens zegt dat je (weer) eens iets niet snapt, ik zeg helemaal niets over greene, dat had ik namelijk bewust niet meegequote.
over greene. 2 seizoenen geleden voetbalde hij goed. toen heb ik gezegd dat (mede gezien andere beschikbare backs) helemaal niet zou misstaan in oranje. daarna presteerde hij minder en hij is pas net terug van een erg lange blessure en staat normaal gesproken niet in de basis bij feyenoord.
gister was hij trouwens helemaal het noemen niet waard, in vergelijking met de dramatische lucius en hofland (en buijs). je miste duidelijk weer de kern.
over de fouten van heitinga maak je je overigens niet echt druk. daarvan vind je het wel normaal dat hij in oranje staat. jij lult doorgaans met alle ajakkes winden mee, en dat is een van de redenen dat ik jou op voetbalgebied niet echt serieus neem.