23-01-2008, 12:47 PM
Heerlijk avondje gehad. Na de overtuigende zege tegen Willem II en Sparta nu ook een overtuigende zege tegen Excelsior. Het was weliswaar minder goed als tegen Sparta en er zaten een paar mindere momenten in de wedstrijd waarvan Excelsior kon profiteren maar ik vind het al met al een verdiende zege. Ik heb me wel geërgerd aan Christensen, wat was ie slecht. Kwam geen man voorbij en bleef het maar proberen, zonde. Werd dan ook terecht gewisseld. Enigste kritiekpunt is dat Heracles de wedstrijd niet eerder op slot gooide want met het nodige pech had dit kunnen lijden tot puntenverlies. Bij rust had het (inclusief de gemiste penalty) 3 of 4-0 moeten staan. Tegen Sparta was dit ook al een probleem. Wel mooi dat het publiek Maas toezong na de misser, het blijft een held. En de sfeer zat er zeker wel goed in (op tv hoor ik het ook nooit terug), mischien dat mindlight dit kan bevestigen. Verder voorbeelden te over van trainers\spelers\supporters van andere clubs die lovende woorden hebben voor de voetbalsfeer in het Polman.
Nu breken 2 belangrijke wedstrijden aan, VVV uit en NEC thuis. Eigenlijk moeten we hier 4 punten pakken want we hebben een lastig schema in het restant van de competitie. Wordt echter verdraaid lastig, VVV is een goed spelende ploeg en NEC hebben we sinds onze promotie nog niet verslagen (play-offs intertoto niet meegerekend). Zondag moet Heracles zeker niet mee gaan voetballen met VVV, dan worden we op de pijnbank gelegd. Gewoon ouderwets de beuk er in en ik zie mogelijkheden om overeind te blijven.
Nu breken 2 belangrijke wedstrijden aan, VVV uit en NEC thuis. Eigenlijk moeten we hier 4 punten pakken want we hebben een lastig schema in het restant van de competitie. Wordt echter verdraaid lastig, VVV is een goed spelende ploeg en NEC hebben we sinds onze promotie nog niet verslagen (play-offs intertoto niet meegerekend). Zondag moet Heracles zeker niet mee gaan voetballen met VVV, dan worden we op de pijnbank gelegd. Gewoon ouderwets de beuk er in en ik zie mogelijkheden om overeind te blijven.