25-01-2008, 11:04 AM
Legion Wrote:Feyenoord had met de rust natuurlijk al dik achter moeten staan. Prima postitespel van de Tukkers. De omschakeling van aanval naar verdediging e.o. is echt top bij hun.
Na rust draai je de wedstrijd puur op inzet om. Bronckhorst en de Cler =D>
Bahia en Greene verdedigen dramatisch en passen zone-dekking toe. Die Koefoe en Denneboom konden ieder bal op hun dooie gemak aannemen. Ze kunnen beiden ook totaal niet opbouwen. Of dat nou aan hun ligt, of aan de aanspeelpunten weet ik niet helemaal. In ieder geval goed dat Landzaat erbij komt. Die pingel tegen is echt lachwekkend. Zie je gewoon 10 seconden van te voren al aankomen. Wat een domme lul is die Bahia zeg.
Verder viel me Wilkshire positief op. Die gast is sneller dan Slory leek het wel. El Amhadi kan alleen aan shirtjes gaan hangen. Ik geloof dat Egmond dat wel 10x niet heeft gezien.
legion, volgens mij ben je volledig in de war. ik zie niet in waarom feyenoord dik achter had moeten staan bij rust. alleen die bal van elia was een kans, twente was de bovenliggende partij, maar creerde niet echt veel. ook wij hadden een pingel kunnen krijgen, dan was de angst misschien al eerder weggenomen.
bahia en greene hadden in de eerste helft geen afspeelmogelijkheden. dat kwam omdat twente goed stond, maar ook omdat de opbouw te traag gaat waardoor je ze de gelegenheid geeft te greeperen.
ik heb al vaker gezegd dat koefoe een uitstekend aanspeelpunt is. dat doet hij gewoon erg goed, en dat is een van de redenen dat het middenveld van twente vaak goed speelt, want zij hebben de tijd om bij te sluiten.
ik vond wilkshire ook goed spelen. maar volgens mij ben jij in de war met wellenberg, want die stond tegen slory. slory zat totaal niet in de wedstrijd, mede ook door de trage opbouw. in de tweede helft was hij moe, waarvan is me een raadsel.
egmond floot stelselmatig tegen ons als er iemand in de rug sprong en dat floot hij nooit af bij twente. die el amadi speelde toch vrij aardig. hij maakt echt weinig fouten en is een irritante wesp. precies de speler die we nodig hebben. dom dat hij heeft bijgetekend bij de moffen.