25-01-2008, 05:51 PM
Trainings verslagen van deze week scheppen ok weer een swat onduidelijkheid.
Ik trainde toen vleugelspel en pm.
Mmmmmmmmmmmm.. dat klasse valt dan ook wel tegen. 4,5 ster als flankspeler. Hijs is maximaal matig vleugelspel.
En dan de volgende.
Ik trainde volgens dit verslag vleugelspel. Ik dacht dat ik verdedigen en pm had ingesteld. Maar misschien is het doordat ik 2 wedstrijden op 2 dagen achter elkaar speelde wat fout gegaan. Dan toch vind ik de 2 opmerkingen over Dries tegenstrijdig.
Snap er duidelijk minder van nu.
Quote:Ik hoop dat je Frans Sloot hebt zien spelen deze week. Hij liet een van zijn beste prestaties tot nog toe zien.
Humphrey Dover z'n Vleugelspel gaat er duidelijk op vooruit. De huidige trainingsfocus is precies wat hij nodig heeft.
Onze training lijkt geen effect meer te hebben op Timon Duinker. Misschien heeft hij een nieuwe uitdaging nodig?
Saluutjes.
Ik trainde toen vleugelspel en pm.
Quote: Ik denk dat ik hier wel een talentje gevonden heb voor je. De speler waarover ik het heb, heet Timon Duinker en is 16 jaar.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Vleugelspel betreft klasse. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Vleugelspel omschreven worden als zwak.
Mmmmmmmmmmmm.. dat klasse valt dan ook wel tegen. 4,5 ster als flankspeler. Hijs is maximaal matig vleugelspel.
En dan de volgende.
Quote:Alles naar wens hier, hopelijk bij jou ook.
Het deed deugd om Silvester Blok aan het werk te zien deze week. Hij gaf echt alles wat ie in zich had.
Ik denk toch dat Dries Prent niet alles uit zijn carrière zal kunnen halen als hij geen training op Vleugelspel krijgt.
Positief nieuws over Arie-Jan Sassen. Dat trainen op Vleugelspel werpt echt wel z'n vruchten af.
Onze training lijkt geen effect meer te hebben op Dries Prent. Misschien heeft hij een nieuwe uitdaging nodig?
Zo, meer staat er niet op mijn rapport. Tot later!
Ik trainde volgens dit verslag vleugelspel. Ik dacht dat ik verdedigen en pm had ingesteld. Maar misschien is het doordat ik 2 wedstrijden op 2 dagen achter elkaar speelde wat fout gegaan. Dan toch vind ik de 2 opmerkingen over Dries tegenstrijdig.
Snap er duidelijk minder van nu.

Hier stond iets veel te lang.