28-01-2008, 12:46 PM
Gisteren met 2-1 gewonnen.. speelde voor de verandering eens 3-4-3, ben er nog niet uit wat beter is 3-5-2 of 3-4-3. Met de eerste is mijn middenveld ok maar aanval bagger en met 3-4-3 is mijn aanval ok maar het middenveld weet kut 
Twijfel of ik niet 3-4-3 counter moet gaan spelen, verdediging is door mijn keeperstraining snel aan het stijgen (formidabel/uitmuntend oude ratings) wat in de IXe respectabel is. Aanval blijft echter op goed steken ](*,) Heb al 2 spitsen met ervaring aangetrokken maar het blijft lastig... Iemand ervaring met lowerleague management en dus suggesties hieromtrent ?

Twijfel of ik niet 3-4-3 counter moet gaan spelen, verdediging is door mijn keeperstraining snel aan het stijgen (formidabel/uitmuntend oude ratings) wat in de IXe respectabel is. Aanval blijft echter op goed steken ](*,) Heb al 2 spitsen met ervaring aangetrokken maar het blijft lastig... Iemand ervaring met lowerleague management en dus suggesties hieromtrent ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]