31-01-2008, 12:27 AM
Wat een tyfuszooi! Je weet van tevoren dat het zo gaat en het gaat ook altijd zo tegen dat kut-psv! Als je een keer had willen winnen, had je het vandaag moeten doen, verdomme. Maar echt goed was het niet en Ajax verdiende ook niet echt de overwinning, speelde slordig en paniekerig. Maar PSV was ook niet goed en verdiende het eigenlijk ook niet. Wel hoog tempo en sterk aan de bal, maar niet echt gevaarlijk. Ajax twee keer een kwartier een goede fase waarin je gewoon móet scoren. 4 100% kansen, daar moet je er gewoon 1 of 2 van maken. PSV anderhalve kans en 2 goals. Dodelijk effectief en dat is ook een kwaliteit. Ajax achterin bijna de hele wedstrijd goed, maar vooral aan de zijlijn. Vooral bij de goal van Doedelzak stond iedereen te kijken...
En inderdaad schrijnend om te zien hoe Davids het niveau gewoon niet aan kan. Ik mis hem niet zondag. Laat Lindgren maar excelleren en daarna in de basis starten.
Godver, weer een seizoen toekijken, wat een tegenvaller :x :cry:
En inderdaad schrijnend om te zien hoe Davids het niveau gewoon niet aan kan. Ik mis hem niet zondag. Laat Lindgren maar excelleren en daarna in de basis starten.
Godver, weer een seizoen toekijken, wat een tegenvaller :x :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello