31-01-2008, 09:47 AM
Ajax had op 1-0 moeten komen na een mooie aanval.... rest van 1e helft was PSV dreigender zonder heel gevaarlijk te worden. 2e helft moet AJax zichzelf verwijten dat het niet de 1-1 en dan mss wel de 2-1 maakt. Na de 0-2 was het wel gedaan. Ik vind het geen onverdiende overwinning iig. Niet verwacht, maar daarom mss wel mooier. 8 punten valt trouwens wel mee hoor. We hebben gekkere dingen gezien. Het kunnen zomaar nog maar 5 puntjes zijn na zondag.
Wat betreft Davids, echt ongelooflijk :eeeek: Waren gewoon aanslagen. Ik hoop op minimaal 5 wedstrijden voor zijn rode kaart en ook nog een dikke schorsing voor die aanslag op Farfan, maar daar zal wel niks mee gebeuren. Echt te triest voor woorden hoe ie gister te keer ging en idd Ajax aanvoerder onwaardig. Vuile hond is het gewoon, bah bah
Wat betreft Davids, echt ongelooflijk :eeeek: Waren gewoon aanslagen. Ik hoop op minimaal 5 wedstrijden voor zijn rode kaart en ook nog een dikke schorsing voor die aanslag op Farfan, maar daar zal wel niks mee gebeuren. Echt te triest voor woorden hoe ie gister te keer ging en idd Ajax aanvoerder onwaardig. Vuile hond is het gewoon, bah bah
We can't, can not get, we can not get enough!!