03-02-2008, 01:42 AM
harry_bierdop Wrote:Lens in oranjeeeeeeeeee (past ie wel thuus)
En of hij daar thuis past met zijn ballerina gedrag. Harry, gefeliciteerd met de overwinning maar ik heb me zelden zo bestolen gevoeld als vanavond.
Negatieve kut ploeg dat NEC. En ja, dat zijn wij ook wel eens maar dan alleen tegen een Feyenoord, Ajax of een Heerenveen die tig keer meer geld te besteden hebben. Jullie hebben verdomme een keer zo hoge begroting maar werden wel helemaal van de mat geveegd door Heracles vanavond. Maar het geluk was aan jullie kant en countert blijken jullie dodelijk, well done. Het is je oprecht gegund Harry, maar mijn respect voor NEC is vanavond tot het dieptepunt gedaald. En natuurlijk ben ik gefrustreerd, gvd we veegden de mat aan met NEC maar ipv de beloning van een gat van 7 punten is het verdomme 1 schamel punt. Toen het 0-1 stond heeft NEC werkelijk waar onze corners verdedigd met 11 man in het strafschopgebied!!!! Dat heb ik nog nooit in mijn leven gezien, zeker niet als tegenstander van mijn bescheiden club Heracles. Maar geniet er van kerel, mijn frustrie is zeker niet tegen jou gericht.