30-06-2005, 12:17 PM
Jaarverslag Talenten Tennisschool Robert-vdl
253. Roberto Baggio* - 23 jr - 515 SP (+53)
282. Joachim Robertos* - 24 jr - 542 SP (+45)
380. .RobbieFowler - 21 jr - 459 SP (+39)
500. Marcelo Robrios - 18 jr - 344 SP (+44)
Een goed jaar voor de tennisschool met als absolute topper Robrios, waar we in de toekomst veel plezier van hebben, hoop ik. Verder hebben alle spelers hun ranking dik verbeterd door zwaardere toernooien te gaan spelen. Gemiddeld is er 45 punten gescoord aan bonuspunten en trainingen. Op de bonusskills is er goed gescoord, de trainingen waren beroerd (maar dat was geloof ik al bekend).
Tot volgend jaar,
Robert-vdl
* deze talenten zijn aan het einde van de maand aangemaakt in plaats van de eerste van de maand. Niet slim dus.
253. Roberto Baggio* - 23 jr - 515 SP (+53)
282. Joachim Robertos* - 24 jr - 542 SP (+45)
380. .RobbieFowler - 21 jr - 459 SP (+39)
500. Marcelo Robrios - 18 jr - 344 SP (+44)
Een goed jaar voor de tennisschool met als absolute topper Robrios, waar we in de toekomst veel plezier van hebben, hoop ik. Verder hebben alle spelers hun ranking dik verbeterd door zwaardere toernooien te gaan spelen. Gemiddeld is er 45 punten gescoord aan bonuspunten en trainingen. Op de bonusskills is er goed gescoord, de trainingen waren beroerd (maar dat was geloof ik al bekend).
Tot volgend jaar,
Robert-vdl
* deze talenten zijn aan het einde van de maand aangemaakt in plaats van de eerste van de maand. Niet slim dus.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]