18-02-2008, 05:20 AM
Lamme Lennie Wrote:Het is toch wel een genot om die Garcia Garcia te zien voetballen. Vreemddat hij het niet heeft gemaakt bij Heerenveen.
Inderdaad! Heracles heeft in haar 104-jarige historie uiteraard veel betere voetballers gehad maar voor mij (als jongere generatie) is hij eigenlijk 1 van de beste voetballers die ik ooit in het zwart-wit heb gezien. Na Friend weer een uitstekende huurdeal met Heerenveen die na deze huur helaas wel weer wordt verkocht tegen een bedrag waar Heracles natuurlijk geen antwoord op heeft.
Flixieluv Wrote:D'r an met de lippe Wrote:ik denk dat wij onderhand ons toch ook mogen rekenen tot de ploegen die het mooiste voetbal spelen in de kelder van de eredivisie.
:eeeek: Holy fuck, wat een stoere stellingname!![]()
Oftewel: hoeveel voorbehouden kun je kwijt in 1 zin?...
Kerel, na een aantal jaar eerste divisie reken je nogal snel rijk met technisch vaardig voetbal in de eredivisie. Maar jij als Ajacied zal dat nooit begrijpen, jullie 'harde kern' keert al de rug naar het veld als er een keer 0-3 op het scorebord staat. Waarschijnlijk denk je nu dat 0-3 dan ook wel een extreem voorbeeld is, wat voor jullie overigens ook echt zo is, maar voor ons is het vaak genoeg realiteit. En maar heldhafting op een forum liggen schreeuwen... hoeveel wedstrijden heb je als verwende bioscoop ganger bezocht van Ajax? 3 of 4 in de laatste 5 jaar? Ik minimaal 85 van de laatste 100 competitie wedstrijden van Heracles. Houd de volgende keer liever je mond als je niet weet waar je over praat en niet weet wat er werkelijk speelt onder een supporterschare. Bytheway, ik weet zeker dat jij aankomende editie van Ajax - Heracles niet aanwezig bent en dat terwijl jou club thuis speelt. Ik heb een feest en dat zal zeker duren tot een uur of 5 duren maar ik sta met een kater op om de reis naar Amsterdam te maken. Mischien zijn wij dan al 100% zeker gedregradeerd mischien mogen wij nog hopen op een stunt, ik zal er hoe dan ook staan voor mijn grote liefde. De komende weken zullen het zeggen, maar het moge duidelijk zijn dat jij beter je smoel kunt houden over de hondstrouwe Heracles aanhang. Grenzeloze zwart-witte liefde.