19-02-2008, 05:05 PM
Ad Wim Wrote:Nou ja, als ie nu al 6,5 ster haalt, zal hij minstens matig scoren hebben en misschien zelfs al redelijk.
Volgens het scoutingsrapport was ie op 15 jaar en 35 dagen al begonnen met matig scoren en matig passen. Na ongeveer 55 dagen is ie al redelijk op passen. Als die lijn zich doortrekt is ie, als ie 17 jaar en 0 dagen is, zeer hoog goed of net uitstekend op passen. Als dat met scoren ook zo is, heb ik geen goudmijntje, maar een GOUDMIJN. Da's de reden waarom ik wil weten wat zijn stat op scoren is.
Kreeg je die 3 berichten over 1 speler trouwens in 1 keer?
Nee, zie data. Beetje verwarrend, eentje van 10/1, de andere 2 van 10/2
Bij die ene staat nl 12 uur, of is dat een typfout?
Nee, dat is de traingsuitslag van een friendly. De andere 2 van de competitiewedstrijd.
(trainingsuitslag is 24 uur na de gespeelde wedstrijd. Competitiewedstrijd is zaterdags om 20:15, wedstrijd is 22:00 uur afgelopen en dus krijg ik op zondag 22:00 uur het trainingsrapport. Die andere is een friendly, die om 12:00 is afgelopen en zodoende ontving ik een dag later om 12:00 uur een trainingsrapport)
En de lay-out van jouw rapport is ook heel anders dan die van mij, of ligt dat eraan dat jij Supporter hebt?
Volgens mij heeft dat inderdaad met Supporter te maken. Ik zie de trainingsmeldingen van een aantal weken direct onder de speler staan
Oh, my god, we bought Kenny!