24-02-2008, 10:39 PM
Ik vond dat PSV uiteindelijk gelukkig heeft gewonnen, ook al doet de uitslag van 4-1 anders vermoeden... De eerste helft vond ik de Graafschap misschien zelfs wel beter, bij de 1-1 schoot Robbemond de bal maar net naast via de handen van Gomes en schoot Tarvadinges op de paal, daar had het zomaar 1-2 of zelfs 1-3 kunnen staan... Vlak voor rust moet Bakkel het dan ook afmaken oog in oog met van Fessem... 2de helft krijg PSV een corner waaruit de 1-2 van Bakkal valt, in mijn ogen had dat geen corner mogen zijn maar ging daar een overtreding van Simons aan vooraf, ik meen op Buijs die de bal over de achterlijn speelde... Bij de 1-3 was het idd terecht rood maar ook geen strafschop, de overtreding werd er duidelijk buiten gemaakt... Niet echt overtuigend voor de zeer waarschijnlijk aankomend landskampioen...
Ow en wat is die Vergoossen een lafbek zeg... Ik heb hem eerder rare wissels zien maken, nu ook weer, je staat bij rust op 1-1 en haalt er dan een aanvaller af om er een enigzins verdedigend ingestelde middenvelder (Mendez) voor in de plaats te zetten... Dan speel je alleen nog met Lazovic als echte aanvaller en dan de diepgaande Dudzsak en Bakkel daarbij... Wacht het nog 15 min aan en gooi dan Koevermans erbij ofzo, je wil toch winnen???
Ow en wat is die Vergoossen een lafbek zeg... Ik heb hem eerder rare wissels zien maken, nu ook weer, je staat bij rust op 1-1 en haalt er dan een aanvaller af om er een enigzins verdedigend ingestelde middenvelder (Mendez) voor in de plaats te zetten... Dan speel je alleen nog met Lazovic als echte aanvaller en dan de diepgaande Dudzsak en Bakkel daarbij... Wacht het nog 15 min aan en gooi dan Koevermans erbij ofzo, je wil toch winnen???