26-02-2008, 12:31 PM
Bedankt Bumme!
@ Vret
Inderdaad, ik ga er dan ook niet vanuit dat wij makkelijk even winnen daar.
Man wat kloten dat ik er niet bij ben vanavond. Maar mischien rest mij nog wel een memorabele halve finale =D>
Ach en elk nadeel heeft zijn voordeel. In het stadion staat niet meteen naast mij een koelkast en al helemaal niet een koelkast met flesjes Grolsch :wink:
Ik zit dus helaas ook niet bij de gelukkigen met een kaartje
Zondag wel weer met de bus naar Groningen, had dat kaartje graag geruild voor een kaartje in het uitvak vanavond :roll:
@ Vret
Inderdaad, ik ga er dan ook niet vanuit dat wij makkelijk even winnen daar.
Man wat kloten dat ik er niet bij ben vanavond. Maar mischien rest mij nog wel een memorabele halve finale =D>
Ach en elk nadeel heeft zijn voordeel. In het stadion staat niet meteen naast mij een koelkast en al helemaal niet een koelkast met flesjes Grolsch :wink:
Mac Wrote:Helaas ben ik er niet bij vanavondIk dacht wel even een kaartje te kunnen halen bij ticketbox maar blijkbaar worden de kaartjes alleen aan de stadionkassa's verkocht. Stelletje mongolen daar in haarlem. Anyhow, veel plezier dr'an.
Ik zit dus helaas ook niet bij de gelukkigen met een kaartje

Zondag wel weer met de bus naar Groningen, had dat kaartje graag geruild voor een kaartje in het uitvak vanavond :roll: