27-02-2008, 06:18 PM
waf Wrote:Fabian Wrote:waf Wrote:Fabian Wrote:goa Wrote:Sinds die tijd heeft Ajax maar liefst 1x de landstitel gewonnen en in Europa uiteraard vooral zichzelf belachelijk gemaakt. Gaaf man.
Dat is dus al 1x keer meer dan feyenoord beste Goa, evenals wat bekers, wat toch ook nog altijd prijzen zijn.
Die JC-schalen laten we maar even buiten beschouwing, anders wordt het voor feyenoorders helemaal zo pijnlijk dat ze nooit meer wat winnen....
ik ben feyenoorder vanwege feyenoord, niet vanwege de prijzen, ontzettende gloryhunter. dat voelt een stuk beter dan veel prijzen met een ontzettende meelopersteringclub.
Ik ben Ajacied vanwege Ajax, niet vanwege prijzen beste Waf, anders zou ik dit seizoen toch allang geen uitpotten en of thuispotjes meer bezoeken ?
Maar daar ging het, in deze, totaal niet om. Ook niet om gloryhunten en meelopers, maar goed, dat is jouw raspaardje en stok achter de deur als het Ajax betreft... Hulde voor je 1000e post die eenzelfde is als de vorige 999 betreffende dit onderwerp.... =D>
je bent totaal niet geloofwaardig. waarom kom je anders met die domme verkapte jij-bak? als het echt zo was dat je voor ajakkes bent vanwege ajakkes had je die prijzen van je niet in de discussie betrokken. dat zegt gewoon alles en het is overigens ook niet de eerste keer dat je daarmee paradeert.
rot op man met je prijzen. je hebt gewoon ooit als niet amsterdommer voor ajakkes gekozen omdat ze zoveel wonnen en omdat je daarbij wilde horen. de weg van de minste weerstand, kon je stoer meedoen op school.
dat je nu niet meer op je opportunistische keus terug komt maakt dat niet anders.
Jij bent echt zo slaapverwekkend irritant hè waf..
Ik ga er maar niet meer op in, want dan krijg je weer dat jij-bakken gedoe van je, of je standaard cliché-zinnen betreffende Ajax...
Jammer dat je nooit, maar dan ook nooit, eens met iets anders aan kan komen.