27-02-2008, 11:23 PM
D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:feli dran! erg mooi voor je. ik zie je in de kuip de halve finale. :razz:
Is de finale ook goed? :razz:
Nu we toch zo ver zijn gekomen hoop ik in ieder geval niet op een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Eigenlijk ook niet uit tegen NAC of Roda, een halve finale in ons eigen Polman zou fantastisch zijn en dan zie ik ook daadwerkelijk mogelijkheden voor een finaleplaats. Ik ben niet eens onrealistisch als ik zeg dat we (mocht de loting zo uitkomen) NAC thuis met 1-0 kunnen verslaan en Feyenoord van Roda wint waardoor Heracles Europa ingaat. Zei me dit 5 jaar geleden, wat zeg ik, 5 maand geleden, en ik had je voor gek verklaard. Het is iets waar je mischien eens van droomt maar nooit iets wat je daadwerkelijk ziet gebeuren, daarvoor zijn wij het kleine bescheiden Heracles dat hiervoor 20 jaar in de eerste divisie balde. En toch kan het gebeuren. Reken maar dat het dak in huize Lippe er af vliegt als blijkt dat we de halve finale in het Polman mogen afwerken. Alleen die halve finale zal dan al een soort van Europacup avond worden voor de Heraclied denk ik. Morgenavond zullen we het weten, als we uit spelen maken we er ook gewoon een mooie avond van. Verder de komende weken weer vol aan de bak in de competitie want daar zijn de punten ook meer dan welkom. Fct'ers die mij de komende weken confronteren met de ranglijst kunnen zich overigens beter een keer bedenken voordat ze mij aanspreken, want er is momenteel maar 1 Twentse club écht dichtbij Europees voetbal dacht ik zo :waf: :wink:
Als ik dit zo lees, is het de goden verzoeken met als resultaat van de loting: Feyenoord - Heracles.
Oh, my god, we bought Kenny!