03-03-2008, 10:05 AM
Moet zondag tegen een vrij goede counteraar met de volgende stats:
Hoe daar tegen te spelen? Die verdediging is moeilijk doorheen te komen. Ik speel normaliter met WTMs, maar misschien nu maar met wingers spelen...
Mijn ratings zien er zo uit, en dan heb ik mijn IM met uitmuntend PM weer fit volgende week, dus het middenveld wordt nog een stuk beter.
Mijn middenveld is dus vele malen hoger, maar voor de rest is elke positie minder. Misschien kan ik dan sowieso ook PICen, aangezien mijn middenveld toch veel beter is?
Wat te doen?
Quote:Middenveld matig
Rechterverdediging bovennatuurlijk
Centrale verdediging utopisch
Linkerverdediging reusachtig
Rechteraanval briljant
Centrale aanval uitstekend
Linkeraanval wonderbaarlijk
Hoe daar tegen te spelen? Die verdediging is moeilijk doorheen te komen. Ik speel normaliter met WTMs, maar misschien nu maar met wingers spelen...
Mijn ratings zien er zo uit, en dan heb ik mijn IM met uitmuntend PM weer fit volgende week, dus het middenveld wordt nog een stuk beter.
Quote:Middenveld formidabel
Rechterverdediging redelijk
Centrale verdediging uitstekend
Linkerverdediging goed
Rechteraanval redelijk
Centrale aanval formidabel
Linkeraanval matig
Mijn middenveld is dus vele malen hoger, maar voor de rest is elke positie minder. Misschien kan ik dan sowieso ook PICen, aangezien mijn middenveld toch veel beter is?
Wat te doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello