03-03-2008, 11:03 AM
Flixieluv Wrote::lol: =D> Goed zo, Shinji! Ik wist wel dat die kleine dondersteen het in zich had! Ome Flixieluv stuurt 'm binnenkort wel een Joods cadeautje om 'm met deze terechte keuze te feliciteren!
rustig maar. het woordje 'ook' betekent dat hij voor feyenoord en voor ajakkes was. dit weekend was hij ook voor vvv, heracles, twente en utrecht. vandaag was hij gewoon weer alleen voor feyenoord (en hij heeft al zijn tanden nog!). hij is gewoon voor de ploeg die thuisspeelt omdat hij al donders goed door heeft dat dan de kans groter is dat je wint. en als hij ziet dat ze verliezen is hij gewoon opeens voor de ander. dat is op zich een irritant neuzentrekje, en dat moet ik er even uit slaan. verbaal dan he...
(hij moest mij wel even uitleggen waarom hij niet voor excelsior uit kralingen was. toen kwam hij met een verhaal dat amsterdam en rotterdam op elkaar leken, het scheelt nl maar 3 letters, dus kon hij net zo goed even voor ajakkes zijn. dat het verschil ook is dat in amsterdom alleen maar zichzelf overschattende tiefesmongolen wonen zit pas in les 4 :wink

fyi: hij was gister iig niet voor nek toen ze wonnen! dat is mijn strohalm
anyway, hij mag gewoon 2 weken geen tv kijken. ik ga hem even beschermen voor de neuzeninvloed.