10-03-2008, 01:30 PM
Fabian Wrote:Totale gekte, Verbeek wegsturen en dan een of andere Noor halen....
Hoezo, totale gekte? Verbeek werd elk jaar gered door doelpuntenmakers. Zonder Alves waren we vorig jaar never nooit niet als 5e geeindigd. De jaren daarvoor door Huntelaar. Verbeek is vier jaar trainer geweest en pas de laatste maanden loopt het echt goed. Vorige jaren is ie tussen de 5e en 7e plaats geeindigd. Ook nu staan we zesde. Terwijl Heerenveen qua begroting, supportersaantallen, etc.etc. de vierde club van Nederland zou moeten zijn.
@Ekslem: ja, klopt Wikipedia. Sollied heeft de naam defensief te spelen, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is.
@Gerben: heb je al een voorbeeld? Ik vind mijn wikipedia betrouwbaarder, dan de niet onderbouwde mening van jou.
Kijk eens naar de ranglijst in Belgie. AA Gent staat 6e met een doelsaldo van 45 voor en 30 tegen. Qua doelpunten voor staan ze 3e. Relatief veel doelpunten dus voor een defensief ingesteld team of niet? Klein voorbeeldje nog even van mij. Ben je al druk aan het googlen?
Oh, my god, we bought Kenny!