14-03-2008, 05:48 PM
ok 1e hand heb ik behind gecheckt. Ik kon me echt heel weinig handen bedenken waar ik value uit zou krijgen en bovendien denk ik dat hij een hogere flush hetzelfde gespeeld zou hebben. Hij bleek een setje 9's te hebben. Daar had ik heel misschien nog value uit kunnen krijgen puur vanwege het feit dat mensen setjes heel moeilijk folden.
2e hand heb ik pot gereraised, geloof dat dat idd rond de 16 a 17$ was. Gast achter me foldde en shortstack bleek A7 (....ja seriously) te hebben en callde! geen suckout raar genoeg en ik won de pot.
3e hand callde ik, vooral omdat ik gewoon een kutsessie aan t spelen was, pure frustratiecall. Hij bleek 55 te hebben en ik ben maar gestopt die avond
2e hand heb ik pot gereraised, geloof dat dat idd rond de 16 a 17$ was. Gast achter me foldde en shortstack bleek A7 (....ja seriously) te hebben en callde! geen suckout raar genoeg en ik won de pot.
3e hand callde ik, vooral omdat ik gewoon een kutsessie aan t spelen was, pure frustratiecall. Hij bleek 55 te hebben en ik ben maar gestopt die avond