17-03-2008, 03:11 PM
THE SHUFFLE Wrote:Maar eerlijk =eerlijk de resultaten zijn er wel naar! Maar gaan jullie daarvoor naar het stadion?
Nu ik het nogmaals lees vind ik dat 'maar hier gaan jullie voor naar het stadion' helemaal een belachelijke opmerking.
LEZEN WAT ER STAAT! Ik zou persoonlijk niet voor resultaatvoetbal naar het stadion gaan, ik ga er heen voor attractief voetbal. Vroeger was dat in de Meer/Arena. Nu kom ik wat meer in het Abe Lenstra stadion....
Verder net nog ff gelezen wat VI over Roda JC - Psv schrijft:
Waar is dat sterke PSV gebleven?
'Als we ooit met 7-0 of 8-0 van PSV hadden kunnen winnen, was het nu', mijmerde Marcel Meeuwis na het 1-1 gelijkspel tussen Roda en de koploper van de Eredivisie. Sef Vergoossen mocht dan gefrustreerd een fles tegen de grond smakken na de late gelijkmaker van Meeuwis, die goal was meer dan terecht, gaf de coach ook zelf toe. De Eindhovenaren heersten in de eerste weken onder Vergoossen, maar sinds de uitzege bij AZ heeft PSV geen enkel competitieduel overtuigd. Tegen SC Heerenveen werd met mazzel gelijkgespeeld, van Willem II fortuinlijk gewonnen, de zege op De Graafschap was geflatteerd, de nederlaag bij FC Utrecht dikverdiend en het punt bij Roda was een heel ruime beloning. Wat is er aan de hand met PSV? Nog één keer Meeuwis: 'Ik heb me verbaasd over de spelopvatting van PSV. Die vond ik de regerend kampioen onwaardig.'
Zijn er toch meerderen die het net zo zien als mij (en vele anderen!)
Wie ziet het niet zoals jou dan? Een blinde kan nog zien dat PSV allesbehalve goed is dit seizoen. Dat we toch nog bovenaan staan zegt alles over het trieste niveau van de eredivisie. Enige dat ik bestrijdt is dat wij het leuk vinden dat PSV saai speelt ofzo. Tis gewoon mn club. Jij hebt blijkbaar geen club en gaat kijken waar ze mooi spelen, nou ok dat kan. Ik ga bij PSV kijken ongeacht het spel en de resultaten.
Die Meeuwis is overigens al maanden met Ajax aan t flirten, dus zo'n uitspraak kun je van hem verwachten. Overigens heeft Roda gisteren geen 8 goede kansen gecreerd, dus zelfs zonder keeper had PSV niet met 8-0 verloren.