17-03-2008, 04:57 PM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:ik wil pb's best ontvangen hoor...beide minstens twee veranderingen..beide vinden het goed dus waarom zou iemand anders er moeilijk over doen...Omdat het ook een spel is met regels. Nu vind ik het verder niet zo'n punt, maar we moeten wel bedenken waar het spel voor bedoeld is. In principe post je gewoon je voorspellingen en kijk je vervolgens wat de ander heeft. Nogmaals, als Omyaca later had gepolld, dan had Buurs gewoon zijn voorspellingen gepost en was het op de BV aangekomen...
mee eens.
maar als beide instemmen, kan het natuurlijk op deze manier worden opgelost.
in iedere partij zie ik een duidelijke favoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.