17-03-2008, 11:45 PM
THE SHUFFLE Wrote:Peter Wrote:ij hebt blijkbaar geen club en gaat kijken waar ze mooi spelen, nou ok dat kan. Ik ga bij PSV kijken ongeacht het spel en de resultaten.
De 1e foto foto die ik me kan heugen uit m'n jeugd is dat ik en jaar of 4 was en een ajax pyjama aanhad....m'n jongste zoon is inmiddels bijna 3 en loopt er ook in....dus ga niet lopen janken dat ik geen club heb! Het blijkt wel weer dat ik voor attractief voetbal kies en aangezien m'n club dat de laatste jaren niet kan of wil , ga ik dus ergens anders kijken....
Edit; Heerenveen speelt 30 km verderop...
kun je een definitie geven van attractief voetbal? dat zou een hoop helpen.
als we het daar al over eens kunnen worden ben ik van mening dat je geen liefhebber bent van een club maar van een bepaald soort voetbal. de stelling dat je eigenlijk geen club hebt vind ik dus zeer wel verdedigbaar.
eigenlijk hetzelfde als je een wat jou betreft leuke vrouw getrouwd bent, je de sex niet meer leuk vindt en dus even buiten de deur neukt in de hoop dat het bij je eigen vrouw beter wordt. dan blijf je alleen maar bij elkaar omdat je tegen iedereen kan vertellen wat een (beweerdelijk) leuke vrouw je hebt en uiteraard voor je kind met z'n ajakkes pyama. liefde kun je dat niet echt noemen, het is louter voor de buitenwereld. wat dat betreft ben je een typisch ajakkessupporter. :razz: