18-03-2008, 04:54 PM
gittermaster Wrote::lol: =D>
Goed d'r an. Thats the spirit.
Gun t Heracles echt van harte en dnek ook dat de kansen er echt wel liggen.
Kansen liggen er zeker wel, in het eigen Polman zijn we nooit kansloos. Daarnaast hebben we nu een goede ploeg met individuele klasse én lijken de spelers de vorm te hebben. Als we ooit in de finale willen komen dan moeten we morgen toeslaan, dichterbij komen we niet. Laat staan dat ik niet verwacht dat Heracles de komende jaren een ploeg op de been kan brengen waarin zoveel voetbal zit. Tenzij de begroting opeens met stappen omhoog kan, maar dat lijkt er helaas niet in te zitten de komende paar jaar. Zou wel een flinke kater hebben als we morgen verliezen, en dat heb ik in de competitie veel minder als we van een kwalitatief betere ploeg verliezen.
Toch ben ik bang dat Roda gaat winnen, mischien wel juist omdat ik zo graag wil dat we morgen winnen. Maar Roda is ook 1 vd 4 ploegen uit de eredivisie die we nog niet verslagen hebben sinds onze promotie. De drie anderen zijn NEC (wel in de intertoto play-offs), Ajax en PSV. Wel gelijke spelen tegen deze 4 ploegen overigens, maar dat terzijde. Gezien de vorige ontmoetingen heb ik kunnen concluderen dat het type voetbal van Roda ons niet ligt en dat we zomaar is in hun mes kunnen lopen. Nu las ik echter dat Roda veel aanvallender speelt onder Atteveld, als dat waar is dan zie ik (hoe vreemd het mischien klinkt) meer kansen voor Heracles dan wanneer Roda gaat loeren op de counter. Als Garcia-Garcia, Everton, Lakic en Schilder wat ruimte krijgen zijn er leuke dingen mogelijk voor ons.