20-03-2008, 12:15 PM
waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:GVD :cry:
Zo dicht bij de finale...
Maar wat ben ik trots op mijn club. Continue het initiatief gepakt en gevochten tot het einde.
Kippevel hoe het publiek de beslissende penalty van Roda oppakte. Eerste de enorme teleurstelling, de immense stilte zoals die je die maar zelden hoort in het Polman en vervolgens geklap, gezang tot dat de spelers in de catacombe verdwenen. Dat doet mij ook iets.
Toch rest er naast een trots gevoel een enorme aderlating. Ik vraag me af of we ooit weer zo dichtbij een finale komen. Eerst sta je er nooit bij stil als je in de eerste ronde wordt uitgeschakeld door met alle respect Fc Eindhoven maar gisterenavond dringt pas echt het besef tot je door dat je een gemiste penalty verwijderd was van die finaleplaats. 'Klote' is dan een understatement. Zondag met de bus naar Tilburg en als we daar winnen zijn we nagenoeg veilig. Het gaat alsnog een prachtseizoen worden maar momenteel overheerst teleurstelling.
jammer dran, het was mooi geweest. als je zondag in tilburg wint ben je niet alleen veilig, maar ook az voorbij. :wink:
toch heb ik liever dat jullie verliezen, zodat je nog een puntje uit eindhoven moet en zult meeslepen. :razz:
Shht.. eerst zelf maar eens van je kleine broertje winnen! En denk dat NAC ook redelijk uit zal zijn op revanche volgende week.