25-03-2008, 05:48 PM
Overdune Wrote:Punten te verdedigen, is dat nu ook al een criterium. Ik vind het eerder een last voor Djoko dat hij punten te verdedigen heeft, aangezien de druk als titelverdediger altijd iets groter is. Maar het maakt vrij weinig uit of hij hier 100 punten verdedigt en volgende keer weer in 1e ronde eruit vliegt, of dat hij nu in de 1e ronde ruit gaat en een toernooi waar hij vorig jaar niets haalde wint. Tenzij hij snel de nummer 1 positie kan gaan behalen, maar daar geloof ik niet zo in.Ad Wim Wrote:Overdune Wrote:Tja, dat zou goed kunnen, maar vorige week had hij ook zomaar de finale kunnen halen en zelfs winnen.Ad Wim Wrote:Overdune Wrote:Denk je dat echt Ad? Of denk je dat omdat hij net IW gewonnen heeft en niet twee keer achter elkaar de finale zou kunnen halen? Bedenk dat hij het vorig jaar ook deed hè (SF + W). Plus als hij er nu snel uitvliegt, hij een bak punten verliest en dat wil hij niet.Vorig jaar was het zelfs F en W, maar ik heb gewoon een gevoel dat hij nu niet gaat winnen. Niemand zal hem echt stoppen tot aan de halve finale, maar ik vermoed dat Nalbi of Nadal daar van hem gaan winnen, maar vraag me niet waarom, want ik vind hem nog steeds dé man op HC... :|
Nou dan!
En dan neem je Nalbi, dat wordt eerst weer 3 partijen hangen en wurgen, als hij überhaupt al zo ver komt. Dat wordt weer een grote frustratie.
Ik denk dat het de eerste partijen, en ook op de AO, zo moeizaam ging omdat hij ritme op HC miste en ik denk dat hij dat nu weer heeft.
Ik vind het zelf ook enorm lastig. Vorige week stond hij meteen in m'n team en daar heb ik verder geen moment meer over getwijfeld. Maar doet hij het nu weer idd? Zoals ik al zei, hij deed het vorig jaar ook, hij zou dus uitgerust moeten kunnen zijn, plus hij wil die punten echt graag verdedigen lijkt me. Maar wat als dat niet zo is? Vorig jaar won hij Canada en vloog er vrij kansloos af in Cincinnati. Daar had hij wel zo goed als geen rust, plus niks te verdedigen uit 2006.