31-03-2008, 01:11 PM
Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Mukkus Wrote:Nog 1 vraag: Wat doet de grootte van Heerenveen, Almelo en Enschede ertoe in deze discussie?
Niet zo hypocriet, jij bent diegene die het nooit kan nalaten om dingen over Duitsland te roepen (en hiermee zeer waarschijnlijk vooroordelen over naïefe boeren in gedachte hebt).
Zou dat misschien met de ligging van Almelo en Enschede te maken hebben i.p.v. de grootte van een stad of dorp? Ik kan het mis hebben, zeg maar. Aangezien jij graag voor mij denkt ('waarschijnlijk' vooroordelen over naieve boeren), mag je ook voor mij het antwoord geven.
Dingen zijn aan elkaar gerelateerd laten we maar zeggen. Ik heb sterk het vermoeden dat oude vooroordelen nog meespelen. En als jij het toch zo leuk vind om ons te vergelijken met Duitsers, dan vind ik het op mijn beurt weer leuk om over dat klomp aarde zonder inwoners te beginnen. Zijn het overigens niet de Friezen die zich niet bepaald verbonden voelen met Nederland?
Mukkus Wrote:Wees maar lekker trots op de o zo rijke historie van Heracles. Over 5 weken in de nacompetitie krijg je daar niet extra punten voor.
Trots zijn wij zeker op ons Heracles. Voor jou is het maar te hopen dat wij niet in de nacompetitie komen, dat zou wel eens kunnen betekenen dat Heerenveen heeft verloren van Sparta en Willem II. Maar na het nodige rekenwerk heb ik er vertrouwen in dat het Polman Stadion 13 april een decor is van een fraai feest.