13-04-2008, 09:35 PM
Sjaak, werkzaam als bouwvakker is zijn werk spuug- en spuugzat. Op de dag is ie aan het werk bij de bouw van een flatgebouw. In de pauze zegt een collega tegen hem: "Volgens mij gaat het niet echt goed met jou!" Sjaak: "Ja, dat klopt, maar hoe weet u dat? "Nou", zegt zijn collega, "dat zie ik aan je, maar wees gerust ik heb een oplossing. Je slaat gewoon een driedubbele wisky achterover, je gaat naar het dak van dit flatgebouw, springt eraf en dan zit je over 2 minuten gewoon weer hier in de kantine." Sjaak denkt van: "Ik ben wel misschien niet de slimste, maar dat ik van een flatgebouw afspring, zo dom ben ik nou ook weer niet. "Wacht even", zegt zijn collega, "Ik doe het wel even voor." Hij slaat een driedubbele whiskey achterover, gaat naar de top van het flatgebouw en springt eraf en zit zo weer terug in de kantine.
"Nou", denkt Sjaak, "Als hij het kan, kan ik dat ook!" Driedubbele whiskey, naar de top van het flatgebouw en springt eraf, boem dood....
Dus die man in de kantine lachen, zeggen zijn collega's: "Wat ben jij toch een lul van een vent als je dronken bent , Superman!"
"Nou", denkt Sjaak, "Als hij het kan, kan ik dat ook!" Driedubbele whiskey, naar de top van het flatgebouw en springt eraf, boem dood....
Dus die man in de kantine lachen, zeggen zijn collega's: "Wat ben jij toch een lul van een vent als je dronken bent , Superman!"
Oh, my god, we bought Kenny!