14-04-2008, 04:55 PM
Mac Wrote:nope volgend seizoen heb ik een echte baan als t goed is dus dan wordt vrijdagavond erg lastig. Wel heb ik scc voor ajax aangevraagd en ik hoorde dat ajax vrij komt volgend seizoen dus grote kans dat ik ajax doe dan.
Wel jammer op zich, was wel beetje fan van vooral telstar geworden in de afgelopen 2,5 jaar. Haarlem publiek is echt te saai voor woorden over t algemeen.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik stond gewoon in de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen zonder PDA in het stadion te kijken naar een wedstrijd tussen Volendam en een Israëlische club.
De gemoedelijke sfeer bij Volendam bevalt me en ik ben ook bang dat die zal verdwijnen wanneer ze promoveren.
Ajax is natuurlijk wel heel relaxed voor jou. Dat is bijna om de hoek. Ik ben nog naar die draak van een wedstrijd tegen Praag geweest. Maar het is voor mij echt niet te doen vanuit Edam. Ik ben dan mijn hele zondag kwijt of ben super laat in de avond thuis.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.