20-04-2008, 08:37 PM
gittermaster Wrote:mwoah, de sfeer zat er vandaag echt goed in. Tot de 1-0 bij PSV, daarna helemaal over.
En die Fab (verder vind ik het een beste kerel hoor) het de Heracles aanhang dan ook nog is verwijten dat wij niet zo luidruchtig waren in de eerste 60 minuten. Onze wedstrijd was al gespeeld na 1 minuut. Net een Heerenveen supporter die na de 9-0 de eerste song die middag aanheft: 'oh wat zijn die Heraclieden stil' wel te verstaan. Schattig. Met dank aan my little pony en VVV was het de laatste 30 minuten allemaal wel aardig wat betreft de sfeer in het uitvak, mijn inziens. Ik heb iig wel genoten en daar gaat het om.
gittermaster Wrote:Jammer. Begreep die knokpartijen ook niet echt, heb zelden knokpartijen in de Arena gezien en nu wel 3.
Gewoon kut. Eerste wedstrijd prima pot, tweede helft om te huilen.
Kutzooi, maar ja, is niet anders
Sommige figuren kunnen emoties niet controleren en dan krijg je dat. Heb het ook 1 keer bij Heracles meegemaakt, frustratie gonsde door het stadion en iemand gooit zijn bier weg en dat kwam op een andere supporter terecht. Heb je als slachtoffer net een heethoofd en voila. Jammer zulke dingen.
Tweede helft was inderdaad dramatisch van jullie kant, had het idee dat de spelers van Ajax het wel geloofden na de treffer van PSV.
Uithuilen en dan die play-offs maar pakken, succes...