20-05-2008, 10:36 AM
omyaca Wrote:Goed werk Buurs.
Hoe ga je eigenlijk in de dubbel? :wink:
dubbel sta ik 6,02 :wink:
heb tijdens competitie 2 van de 3 dubbels gewonnen, maar kreeg geen rating omdat mijn dubbelpartner 4,3 stond.
En bij een verliespartij krijg je natuurlijk wel een negatieve rating

Heb ook 1 dubbeltoernooi in de 5 gespeeld en halve finale gehaald.
per saldo kreeg ik hier 5,7, dus schiet ook niet echt op.
verder speel ik naast competitie geen dubbel, dus zal nog wel een tijdje 6 blijven, aangezien mijn teammaten tussen 4 en 5 staan....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.