10-06-2008, 12:55 PM
ik kende de regel wel maar moet ook zeggen dat ik er in eerste instantie geen rekening mee hield. Ik vind het ook gewoon een goede regel en snap het commentaar van die engelsen dan ook niet. Zoals waf zegt als die gozer 2m naar voren was gevallen was er niks aan de hand geweest maar omdat ie nu toevallig achter de lijn valt hoort ie niet mee te tellen? Bovendien krijg je dan weer gezeik over of iemand het opzettelijk deed (stelt hij zich aan? kon hij ook opzij vallen? etc) of toch echt per ongeluk over de achterlijn viel.
Anyway, iig een dikke pluim voor de lijnrechter (volgens mij vlagde hij niet) en scheidsrechter dat ze deze regel zo tijdens de wedstrijd weten toe te passen op het juiste moment.
Anyway, iig een dikke pluim voor de lijnrechter (volgens mij vlagde hij niet) en scheidsrechter dat ze deze regel zo tijdens de wedstrijd weten toe te passen op het juiste moment.