12-06-2008, 02:03 PM
Box Brother Wrote:LouisVanGaal Wrote:Hallo beste mensen,
Ik ben aan het overdenken om mezelf verkiesbaar te stellen voor bondscoach. Aangezien jullie ervaring hebben met het Bahreinse team, leek het mij een goed idee om aan jullie te vragen hoe je dat het beste kan aanpakken.
En was het heel veel werk om een nationaal team te onderhouden of viel het wel mee? (Mijn inschatting is dat een U20 team meer werk is dan een nationaal team, aangezien daar minder gescout hoeft te worden)
bondscoach van nederland wordt je alleen als je 90% van je tijd op het NL-forum rondhangt, zinnig uit je woorden kan komen en de 5 grootste federaties achter je hebt staan. Als je voorenstaande niet hebt moet je minstens in de IIe spelen en helpt het als je net de beker hebt gewonnen.
Geen idee hoe hoog je speelt en wat je team is, maar ben bang dat bondscoach niet gaat lukken...
Ik ben vanuit de 9e naar de 4e doorgepromoveerd zonder te daytraden.
De reden dat ik net bedacht dat ik wel bondscoach wil worden is omdat ik zag dat Nederland er nooit wat van bakt internationaal. Ik heb net ook wat posts doorgelezen van de huidige bondscoach (Pretty) maar die schrijft me toch een hoop onzin op! Volgende week beginnen de verkiezingen, dus ik dacht misschien is het een gokje waard.
Maar ik was vergeten dat federaties natuurlijk een enorme macht hebben. Dat wordt dus schieronmogelijk, zelfs al zou ik enkele forums zoals deze achter me krijgen.
[b]Team:[/b] Equipo Mediterráneo