15-08-2008, 11:40 AM
Fabian Wrote:Wij hadden een 'beschermde status' gehad Bum... Maar dat zegt niets, hadden we vorige jaren ook....!
Goed gespeeld van Twente, vond ze fris spelen, sterker ook. Op een gegeven moment werd het wat zenuwachtiger. Zonde van die eerste goal, zeer ongelukkig. Komt wel doordat de verdediging bij die vrije trap de lijn al veels te ver naar achter legt zeg.... Op een gegeven moment staan ze allemaal naast Boschker en dan is er ook voor hem geen redden meer aan...
Wel nog een mooi tripje in het vooruitzicht Vret ! Prachtig stadion van Arsenal, mooie stad!!
Lekkere zachte zitjes.. ( je mag er niet staan...)
Ze kunnen Vak-p alleen maar zittend krijgen als ze worden neergeknuppeld, en dan nog blijven de meesten opstaan :wink:
Ik weet nog niet of ik naar Londen ga, ik kan het waarschijnlijk niet redden met werk. Ik heb volgende week een aantal grote opdrachten met deadline. Kennedy gaat in ieder geval wel, hij heeft de kaarten al binnen en het geregeld met zijn werk. How I fucking envy him.........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]