28-08-2008, 10:35 AM
Ad Wim Wrote:Beetje onzin dit, wafmans. Het is al seizoenenlang duidelijk dat Heubach gewoon niet Twente-waardig is en dat roep ik ook al een tijdje. Het is gewoon een slechte voetballer en wordt door menig matige eredivisiespeler gewoon gedold. Daarom slaat je opmerking kant noch wal, aangezien je Heubach absoluut niet als leidraad kunt nemen van Twente. Het is gewoon verreweg de zwakste schakel en ik vind het ook echt idioot dat die jongen daar nog steeds staat. Dat hij goed bij het publiek ligt, is natuurlijk absoluut geen geldige reden.
Ik heb de afgelopen seizoenen ook al geroepen dat als Twente echt verder wil, dat ze dan Heubach en Boschker moeten lozen...
als ik zeg dat hij zich vrij goed staande houdt in de eredivisie, wil dat niet zeggen dat hij een wereldvoetballer is, ontzettende woordenneuker. ook staat nergens dat ik hem als leidraad neem voor twente. dat is een gigantische josti-conclusie.
geliefd bij het publiek word je niet zomaar, dan kan je -zelfs al zijn het twente supporters- heus wel wat. mclaren had hem ook op de bank kunnen houden en niet de uiterst vreemde move braafheid op rechtsback doen. als hij echt zo slecht is begin je meteen met wellenberg.
mijn opmerking raakt dus wel degelijk een kant en ook een wal, en in ieder geval wordt dat niet anders omdat jij al geruime tijd geroepen zou hebben dat hij er niks van kan. je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik houd in gedachten dat jij meer verstand hebt van tennis en dat je niet weet wat de hoofdstad van macedonie is.
overigens vond ik meer spelers uitermate matig gister, maar dat is niet zo gek bij arsenal uit. maar wat jansen, tiote en douglas lieten zien vond ik toch wel onthutsend.