01-09-2008, 07:17 PM
waf Wrote:Mac Wrote:Waar haal je het vandaan dat ik het niet triest vind? Inclusief quote graag.
dat leid ik af uit het feit dat je dat niet zegt, maar louter ingaat op mijn opmerking.
doe maar niet meer dat afleiden, ben je niet erg goed in. Bovendien loop je andere mensen regelmatig af te zeiken als ze dingen uit jouw posts gaan afleiden (nee ik ga daar geen quotes bijzoeken) terwijl jij iets anders bedoelt, dus komt dit nogal hypocriet over.
Om even mijn mening te geven over het onderwerp. Tuurlijk vind ik het zielig om erover te gaan zeuren, maar dat vind ik ook altijd als 'jullie' hier lopen te zeuren dat een of andere overtreding van een ajax speler weer eens niet uitgezonden is. Het heeft namelijk geen zin om erover te gaan zeuren, de NOS of welke andere omroep dan ook gaan dat echt niet anders doen nu. Van jullie begrijp ik het nog enigszins, er zijn calimero gevoelens die gevoed moeten worden en als er niet af en toe een scheidsrechter is die zn vuist opsteekt nadat ajax heeft gescoord blijft er weinig over en moet je het van dit soort dingen hebben. Van zo'n van der Aat begrijp ik het wat minder, die weet zelf toch wel dat ie er niks mee gaat bereiken en imago wise helpen dit soort uitspraken ook niet echt.