01-09-2008, 10:08 PM
Mac Wrote:waf Wrote:Mac Wrote:Waar haal je het vandaan dat ik het niet triest vind? Inclusief quote graag.
dat leid ik af uit het feit dat je dat niet zegt, maar louter ingaat op mijn opmerking.
doe maar niet meer dat afleiden, ben je niet erg goed in. Bovendien loop je andere mensen regelmatig af te zeiken als ze dingen uit jouw posts gaan afleiden (nee ik ga daar geen quotes bijzoeken) terwijl jij iets anders bedoelt, dus komt dit nogal hypocriet over.
Om even mijn mening te geven over het onderwerp. Tuurlijk vind ik het zielig om erover te gaan zeuren, maar dat vind ik ook altijd als 'jullie' hier lopen te zeuren dat een of andere overtreding van een ajax speler weer eens niet uitgezonden is. Het heeft namelijk geen zin om erover te gaan zeuren, de NOS of welke andere omroep dan ook gaan dat echt niet anders doen nu. Van jullie begrijp ik het nog enigszins, er zijn calimero gevoelens die gevoed moeten worden en als er niet af en toe een scheidsrechter is die zn vuist opsteekt nadat ajax heeft gescoord blijft er weinig over en moet je het van dit soort dingen hebben. Van zo'n van der Aat begrijp ik het wat minder, die weet zelf toch wel dat ie er niks mee gaat bereiken en imago wise helpen dit soort uitspraken ook niet echt.
1. jij leidt toch ook af dat ik de actie van de nos niet zou 'bagatelliseren' als het bij feyenoord was gebeurd? of had ik dat ergens gezegd?
2. je keuze van het woord bagatelliseren is hoogst ongelukkig. uit het feit dat je het woord niet kan schrijven kan ik begrijpen dat je de betekenis ook niet kent. als je het met me eens bent is hetgeen ik doe echter geen bagatelliseren. hoe het ook zij, ik kan prima afleiden, ik denk eerder dat jij wat moeite hebt je uit te drukken. als ik iets interpreteer zet ik dat er meestal bij. had ik kennelijk nu ook moeten doen, hoewel dat volgens mij klip en klaar was. ondanks je uitleg blijf ik overigens van mening dat jij daar hebt opgeschreven dat jij het geen trieste actie vond.
3. jij neemt mij kwalijk dat ik het bagatelliseer dat dit niet is uitgezonden. als het over ajakkes gaat reageren ajakkessieden vaak niet op het gewraakte gedrag (zoals hoef en fabian -geen zin om het op te zoeken- en nu jij) maar op de reactie op de reactie. dat vind ik treurig.
4. als je calimero bent betekent dat jij je klein voelt en benadeeld wordt omdat de ander groter is. ik weet niet waar je vandaan haalt dat (ik vind dat) ajakkes groter zou zijn dan feyenoord. dat vind ik niet en dat is niet zo. of leid je dat soms af uit het feit dat de nos en de knjb in mijn ogen ajakkes bevoordelen? ik iig niet. sterker nog, ik denk dat je een stuk kleiner bent als je de hulp van de scheidsen, de knjb (en de nos) nodig hebt. :razz: