07-09-2008, 02:26 PM
Even frustratie kwijt. Omdat vorig seizoen een Heerenveen supporter het ziekenhuis in is geslagen is deze wedstrijd een autocombi. Kaartje omwisselen bij het Polman dus. Diegene met wie ik zou gaan moet echter werken tot 18.30 (bovendien aantal kilometer buiten Almelo) en heeft daarna geen tijd meer om dat kaartje te verwisselen. Zelf zit ik ook nog tot 18.00 in Enschede (roostermaker is het in de bol geslagen) en dus is het voor mij ook onmogelijk om via het Polman nog in de buurt van zijn werk te geraken op tijd. Op vrij vervoer had het allemaal net gekund. Heracles gemaild of we het kaartje niet gewoon kunnen omwisselen in Heerenveen maar gek genoeg nog steeds geen antwoord. Dit is weer een typerend en frustrerend geval waarbij de goedbedoelde supporter zo veel mogelijk wordt ontmoedigd om onze trots te steunen omdat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. Je voelt je soms bijna een crimineel terwijl we alleen onze club willen steunen. Volgende uitwedstrijd in Nijmegen kan ik ook al niet dus dat is een lekker begin. Zo, dat is er uit. Heerenveen wint deze pot overigens wel.