19-09-2008, 02:39 PM
waf Wrote:Legion Wrote:Of Elm een goede voetballer is moet inderdaad nog blijken maar er zijn wel meerdere voorbeelden (Berg, Soemeljani, Arnoutovic). Feyenoord moet gewoon weer eens goed gaan scouten en niet uitgerangeerde voetballers opkopen.
welke voetballer is uitgerangeerd dan? waar slaat dat nou op? zijn makaay, cler, hofland en tomasson nu opeens uitgerangeerd?
en feyenoord heeft manteiga en erasmus gekocht. doen het goed in het tweede. als heerenveen die hadden gehaald had je ze zeker wel goed gevonden?
groningen en heereveen worden toch ook geen kampioen? waarom moeten wij die spelers halen dan, helpt dat ons verder?
gisteren stonden er met wijnaldum, guzman, fer en bisewar 4 jeugdspelers in. dat is toch beter dan een tropische verrassing waar je ook niet veel verder mee komt?
Ik doel vooral op Mols en Hofland, die zeker uitgerangeerd zijn. Zondag zullen we zien dat Hofland en ook Lucius het niveau niet meer aan kunnen. Ik hoop dat ik het mis heb. De Cler en Makaay vond ik goede aankopen.
Waarom spelen Manteiga en Erasmus dan niet eigenlijk als ze het zo goed doen? Ik heb ze tijdens deze blessuregolf bijna niet op zien draven. Waarom verkoop je een Poldervaart en hou je Mols?
Prachtig dat er 4 jonge talenten instonden maar ze waren wel errug matig hoor. Maar goed we moeten niet te snel oordelen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)